maanantai 4. maaliskuuta 2013

Kummittelua part II

Tämä hupparitunika/mekko 
(en ole ihan varma onko tarpeeksi pitkä, jotta voisi mekoksi kutsua)
 oli lahja miehen 7-vuotta täyttäneelle kummitytölle.




Tunika on tehty samalla kaavalla, kuin tytölle vuosi sitten lahjaksi tehty tunika.
Leikkelin vain vähän reilummilla saumavaroilla, sekä pidensin helmaa ja hihoja.
Hupun kaavan nappasin jostain OB-lehdestä, fiksasin vaan sen verran jotta tuli sopiva kaula-aukkoon.









 Pilvivelour ostettu kangas-Mallalta.
 Pinkin resorin alkuperää en enään muista.
Mahtaakohan kankaita olla liikaa, jos ei edes enään muista mistä ne on hankkinut?









 Olen ihastunut näihin puolipallo (vai miksi noita kutsutaan) taskuihin. 
Peitetikkikoneella saa kivat tehosteet tikkauksiin, kun ompelee nurjanompeleen päälipuolelle.



Peitetikkikoneen ostin marraskuussa ja nyt muutaman kuukauden harjoittelun jälkeen uskallan sanoa että vihdoinkin se olen minä joka päättää mitä tehdään, eikä niin että kone vie minua ja tekee mitä lystää =D
Koneeni on siis CoverPro 1000CPX.


4 kommenttia:

  1. Voi miten ihana, on varmaan mieleinen kummitytölle<3

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana ja tyttö tykkää! Mä oon ihastunut noihin taskuihin. Koko on tosi hyvä ja on melkein nyt alkuun mekko ja kohta sitten tunika :) Nää on ihania lahjoja!

    VastaaPoista